Ännu en dag..

utan hästar, Haha men jag överlever. Idag har jag inte gjort något speciellt. Ätit massa jordgubbar, busat och lekt med Zacke. Spelat lite kort och kollat runt på datan. Ska snart gå ut med Zacke och sen blir det att läsa lite i sängen och sen god natt. Haha Zacke är så rolig när han behöver bajsa, han blir helt tokig. Far runt i hela huset och hoppar och skuttar. Börja busa med allt han ser och blir helt galen. Glömde bort att han gör så innan han bajsar så hann inte ut med honom så det blev en korv inne idag :P. Men får komma ihåg det tills nästa gång så han blir helt rusmren snart.
 Tråkiga inlägg men det händer inte så mycket just nu. Imorrn kanske vi åker iväg någonstans. Måste köpa ett nytt halsband till Zacke. Vet inte var det är, har kollat överallt. Antingen så måste jag ha lagt det så att Zacke kunde ta det och gömma det någonstans eller så har han dragit av sig det ute (halsbande är lite för stort för honom). Men endå, konstigt, hoppas jag hittar det!


Zacke knasboll


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Har ny blogg, ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2010-07-09 @ 09:21:08
URL: http://minchrissan.blogg.se/
Postat av: Emelie Nordström-

så söt hund :)

2010-07-13 @ 23:16:41
URL: http://emeelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0