Lördag

Bloggen kommer lite i andra hand nu här på sommarlovet. Kom hem igår från att ha jobbat hos min faster. Var där med Peppe. Först skulle huset borstas och sen målas. Målade två hus. Började bli lite jobbigt på slutet men vi hade kul vid sidan av också. Åkte och badade, kollade när min faster red, åt glass på ett cafe med mera. peppe och jag fick bo själva en natt också för Annica och krister åkte upp till deras landställe. Så nu har jag tjänat lite pengar och på Måndag börjar jag jobba igen. Men på skutans gård. Fortsätter kollar runt på hästar. Provred ju hos Aud i Söndags men det var ingen häst för mig. Det blir svårt att hitta en hyrhäst som följer det kraven jag har. Men har hittat en häst till salu som jag tycker låter intressant. Vi har pratat med henne redan och fått lite filmer och bilder. Vi ska nog ringa henne idag så kanske jag åker och kollar på den.
Tråkiga inlägg jag gör. Men har ju ingen häst nu och har ingen lust nu på sommaren att skriva ngt intressant inlägg men det kommer nog senare. ;)


Zantiago och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0