Måndag

Sitter här på altan med datan, skönt att sitta ute fast är ingen sol just nu. Har hittils gått ut med hunden, ätit frukost och städat lite. Vet inte vad jag ska hitta på idag, skulle vart med två kompisar senare på EM men den ena kunde inte sen så det blir inget. Inte för att jag kan hitta på så mycket eftersom jag passar Zacke men får försöka roa mig med något här hemma iaf ;)

Imorrn åker jag till Småland och kommer typ vara där en eller två veckor, bror på om min familj och jag ska hitta på något nästa vecka, det är den enda veckan vi alla är lediga tsm, pratade om göteborg och liseberg eller åka till ett ställe vad det nu hette och titta på tennis, bada och vad man nu mer kunde gör där. Om vi åker till göteborg så finns det två hästar där som jag är intresserade av och då kanske vi kunde åka och kolla på dom då när vi endå är där.


Zantiago och jag


Kommentarer
Postat av: Fabbi

haha härlig bild :)

2010-07-06 @ 16:55:45
URL: http://hoppryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0