Vill ju också åka på ridläger

Fick gå upp tidigt idag, vid sju, för min syster och hennes kompis ska på ridläger och dom åkte vid halv sju. Både mamma och pappa åkte med och eftersom dom gick upp tidigt gjorde Zacke det också. När dom sen åkte iväg började han gnälla och då var jag tvungen att gå upp. Är sååå avundsjuk på min syster just nu, vill ju också åka på ridläger!! Jag får åka på ett men då får jag ingen häst i höst så då avstår jag hellre från ett ridläger men iaf. Jag vill, vill verkligen! Är ju som himla kul och just nu känns det som jag inte gjort så mycket av mitt sommarlov för att jag inte haft någon häst att rida på. Man blir så bortskämd av att ha kunnat rida varje dag så nu känns det bara tomt och konstigt. Det bara pirrar i benen av att få rida igen. Men får försöka göra roliga saker iaf det är ju endå skönt med sommarlov!


Nybyggets ridläger 2009, jag och Pricken :)


Nybygget


Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sv: Härligt, tack :)

2010-07-03 @ 11:38:40
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0