Bara 21 dagar kvar

Red ut barbacka en stund barbacka och sen betade jag honom 1h. Pluggade lite kemi medan. Nu är det bara 21 dagar kvar till sommarlovet, längtar! Fast kommer inte bli så mycket rida, vilket kommer kännas jättekonstigt. Zantiago åker ju tillbaka 5/6 juni och eftersom jag kommer kolla på en häst att hyra så kommer inte det vara förrän i slutet på sommaren. Kommer att sommarjobba på skutan nu istället för Rocklösa så kmr jag jobba några dagar hos min faster också tsm med Peppe.

Lite bilder från idag


Zantiago









Kommentarer
Postat av: Mina

Jättehärliga bilder :D Kunde inte låta bli att märka att det där ser ut som den kemiboken vi också har x'D Heter den Modell och någonting? x) Usch, hatar i alla fall kemi xD

2010-05-26 @ 18:23:47
URL: http://femgangare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0