2010-11-17

Haha men shit, vad hände med er? skrev jag så roliga inlägg igår? Det var en rejäl uppförsbacke helt plötsligt i statistiken. Det får ni gärna fortsätta med ;). Är jättesugen på att rida, jag vill hitta en häst nu! Har ingen lust att behöva åka och provrida och sånt igen, nästa gång tänker jag bara ta hästen på en gång om den låter bra. Haha nej men det är så jobbigt att behöva vänta så länge. Jag har hittat några annonser som låter intressant, ska ringa på dom ikväll. Imorrn har jag sovmorgon, börjar 20:40. Ska bli skönt att få sova ut lite. På fredag ska jag på julmarknad som vi går på varje år. Är inte så jättespännande längre men det är kul att vara med familjen och sån härlig stämning. Som sagt så älskar jag julen, det är årets bästa och mysigaste högtid! Det enda negativa med julen är all den mat man proppar i sig så då måste man stenträna efteråt ;)

Nästa helg är det globen horseshow!! Längtar! :)


Här är julmarknaden vi brukar åka till


Kommentarer
Postat av: Peppeeeeeee

haha jäklar vad sent du börja :O 20:40??? hahaha xD <3

2010-11-19 @ 12:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0