All we need to make us really happy is something to be enthusiastic about

Åhh va skönt, känner mig helt utmattad och trött i kroppen. Har saknat den här känslan, det är så härligt att få sova sen. Brukade känna såhär varje dag förut när ja hade häst och idag var det just den känslan, den vanliga vardagen med hästar och allt som jag saknat så mkt. Åkte ju och red Zacke idag och det var superkul! De brukar ha hoppträning där varje tisdag och idag blev den lite framflyttad så när jag kom dit fråga ägaren om jag ville vara med på den. Verkligen sjyst så jag var med på träningen.

Kändes jättebra med tanke på att det var andra gången jag red honom och jag själv har inte hopptränat sedan i april eller när det var, så lite ringrostig var jag allt. Mycket bommar och lägre höjder men det tycker jag bara är bra jag behöver komma igång och det här är superbra övningar för Zacke som behöver stärkas mer. Var jätteroligt iaf och det finns mycket som jag och Zacke behöver träna mer på men det kommer bli bättre med tiden. Gillade ridläraren också och hon tyckte jag passade bra med Zacke, det va kul att höra :). Är nästan lyrisk nu haha nej men det var så länge sen känns det nu och börjar bli trött på att leta hästar och det här känns helt perfekt, det kan inte bli bättre. Nu är det bara veterinärbesiktningen som ska gå bra också!

Mamma filma men det funkar inte att ladda över till datan så tyvärr får ni ingen film idag.


Zacke :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0