"Life is one long process of getting tired."

Oj, oj, oj säger jag bara, vilken dag! är dödstrött. Gick upp kl 6 imorse och började skolan kl 8 och kom hem nu kl 17:15. Har ju lång dag på tisdagar men idag skulle vi också kolla på en föreläsning om några nobelpristagare i kemi och medicin. Usch va sjukt tråkigt, medicin grejen var OK men kemin fatta jag typ ingenting men orkade inte lyssna heller. Har vart trött hela dagen men verkligen fösökt koncentrera mig iaf så nu är min hjärna helt utmattad. Fick reda på matte och kemiprovet idag. Matten gick bra fick MVG men kemin fick jag bara G men däremot så fick typ alla i klassen G för det var helt konstiga frågor som han inte gått igenom med mera.

Ska snart äta, om jag orkar... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0