Måndag

Nu är jag trött, har faktiskt hunnit göra ganska många saker idag. Har pluggat lite matte, fysik, idrott, historia och sociologi. Har gått ut med Zacke två gånger varav en gång med Ebba och hennes hund Hampus. Efter det så sprang jag och Ebba 3,6km och när vi sprungit klart gjorde vi några styrkeövningar. Hoppade sen in i duschen och åkte tillsammans med Classe (min låtsas farfar) på handledarkurs för att få övningsköra. Pappa kom kom också men blev lite sen. Kursen höll på i ca 3h och efter det åkte vi hem, åt middag och kolla på Biggest loser. Nu ligger jag i sängen med datan i knäet och tänkte kolla på någon film. Det var min dag det.


Det här blir väl jag och pappa när jag ska ut och övningsköra sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0