Såhär ligger det till...

Gomorron! Börjar 10 idag, ska snart cykla till bussen. Usch orkar inte gå till skolan idag. Såhär ligger det till, vi kommer inte köpa Zacke. Jag visste att det skulle bli mycket jobb med honóm med tanke på vad han ligger nu. Däremot när min faster tittat och kännt på honom ser hon fel som är exteriört vilket jag har svårt att göra. Han har det tex exteriört sätt svårt att bära upp ryttare med mera. Det kommer kanske bli för mycket för mig att försöka fixa till så därför köper vi honom inte. Ja, tråkigt men sant. Så det blir att leta vidare. En positiv grej i allt är att jag kanske kommer kunna stå kvar i stallet jag stå i nu, bara jag hittar rätt storlek och ett sto. Trivs ju så bra där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0