The good old days

Sämst uppdatering men har inget roligt att berätta. Kollar igenom massa bilder från när jag hade Zantiago och längtar tillbaka så himla mycket. Hade så mycket skoj på dagarna och jag kände mig nästan alltid så glad. Nu känns allt bara tråkigt och meningslöst, skolan är jobbig med massa plugg och jag har bara allmänt tråkigt när jag kommer hem på dagarna. Vad är meningen med livet lixom? Jag är inte van med att inte ha något att göra så hur hanterar man det då? men det värsta med allt är nog väntan och förhoppningarna hela tiden, det tar verkligen kål på mig! Jaja det går väl uppåt snart, livet har ju sina balansgångar. Kul grej är ju att det är snö ute iaf. Gillar snön och vintern, den är mysig. Känner för att ta en rejs galopp på en äng bland all snö.


Sötnos, Varför var du inte större och något yngre för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0