There aren't enough days in the weekend

Hellu, har precis ätit frukost och borstat tänderna. Ska snart städa rummet och plugga. senare i em, typ vid 4 så ska jag + familj och farmor och Classe hitta på lite grejer. Det är vi som bestämt vad vi ska göra som födelsedags present för farmot och Classe. Vi brukar göra så, men kan inte säga vad vi ska göra än för det ska bli en överraskning för dem. Så ser väl min dag ut idag.

När det gäller Zacke så vill min faster kolla på honom vid longering, igår så kände hon bara på honom. Det kanske kommer bli imorrn och tycker hon det ser bra ut, bestämmer vi en veterinärbesiktning nästa vecka och förhoppningsvis kanske jag äntligen har en häst att ta hand om :)


Zacke och Zacke ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0