Time goes by

Tiden går så fort, det känns som det iaf nu när det blir mörkt så snabbt. Började dagen med att gå på hundkurs med Zacke. Det är prova på kurser nu så idag fick vi prova på att spåra. Zacke börja söka direkt och var jätteduktig. Han gick däremot direkt till slutet och missade att ta upp pinnen men det var första gången för honom så med lite träning kmr han säker bli duktig :). Efter det åkta vi till mormor och var där en stund. Nu är jag hemme och ska sen åka till Zack (hästen). Annica vill se honom longeras men hon kunde inte komma idag så vi ska filma så hon får se istället.

Igår så var vi ju med farmor och Classe. Först var vi på östasiatsika museet, var lite intressant men det var mkt folk och så fanns det mycket att läsa och det gjorde att jag blev lite uttråkad efter en stund. Sen åkta vi till kista och åt mat och sen kolla vi på bio. Mamma, pappa, classe och farmor kollade på Cornelis medan jag och jessica kolla på I rymden finns inga känslor. Den var skiitbra, haha så himla rolig. Alla på biografen skratta typ hela tiden. Trodde inte den skulle vara så bra men det var den verkligen.

Här kommer bilder från igår och från hundkurse idag :)


Farmor och Classe


Jessica




Jag :P


Jag




Food!


Zacke


"Vacker tass"


"Stegra"


"Nej Zacke inte där"


Zacke spårar

Orkade inte redigera bilderna så därför är dom inte så jättebra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0