Back in the days

Hemma från skolan nu, älskar fredagar och tur att vi slutar tidigt då också. Imorrn är det globen horseshow! tycker det är superskoj, det ger en sån mysig julstämning då och så är det kul att gå i anexet, inte för att jag har råd att köpa massa grejer direkt men något kanske jag kommer hem med iaf ;) Däremot är det jobbigt med så mycket folk, går ju på kvällen. Förra året gick jag även på dagen och då var det jätteskönt att gå i anexet, typ inga människor alls. Åker iaf med Peppe, lillsyrran och hennes kompis och så min faster. Så vad ska jag göra resten av dagen då? Jessica kommer snart och hunden (han har varit hos mormor) så då ska vi gå ut i skogen med honom och efter det vet jag inte men får väl föröska hitta på något skoj ;)

Haha tittar lite på bilder från när jag red och va me olika hästar förut, är typ 12-13 år på de här bilderna, ser jätteliten ut :P 


Jag och Diakon (en medryttarhäst)


Jag och Focus (en annan medryttarhäst)


Jag och Merri (ridlägerhäst)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0