“Winter must be cold for those with no warm memories”

Usch va jag fryser. Det är kallt överallt, både ute och inne. Är skittrött också. Började dagen med att komma sent och vi hade engelska nationella prov första lektionen. Men hann göra det iaf. Jag vet inte hur det gick, hoppas jag får VG iaf, engelska är mitt sämsta ämne men jag hoppas det gick bra iaf. Sista lektionerna va fysik, matte och sociologi sen slutade jag kl 4. Nu är jag hemma eller har vart det en stund. Ska väl laga mat snart, om jag orkar,  och efter det blirdet att läsa lite kemi och historia. Juste en tjej som heter Suvi som jag har ridit några gånger för, lite dressyrkurser och lektioner, hon har en häst som inte passar i hennes verksamhet. Den är lite av en ensamhäst och trivs inte med ryttarbyten. Så hon ska sälja henne så jag ska kolla på henne antingen på fredag eller i helgen. Hon är ganska känslig och framåt så vi får väl se vad jag tycker om henne, har lite svårt för väldigt nerviga hästar med mycket motor men det verkade inte som hon var sån men vi får se helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0