Autumn, the year's last, loveliest smile.

Jag älskar verkligen hösten, tycker den är jättefin. Va ute med hunden i skogen och hela marken var täckta med färgsprakande löv, solen sken och härlig höstvind. Igår var hela tjocka släkten hos mig. Firade min födelsedag lite tidigare, fyller egentligen år på söndag. Fick pengar och lite annat smått. Hade kvällsfodringen på kvällen också. Kändes konstigt att åka upp, har inte haft dom här fodringarna på ett tag. När jag kom till lilla stallet kändes det konstigt att Zantiago inte stog i sin box, där var det tomt och bara två hästar skulle få mat istället för 3. Även om inte jag har Zantiago längre känns det endå som om han ska stå där. Så fort jag kommer upp dit kommer alla minnen tillbaka och jag bli ännu mer sugen på att ha häst då.
Idag har jag hittils pluggat, städat lite från igår, gått ut med hunden och ätit lunch. Har lust att göra något men vet att jag egentligen borde plugga mera.


Den här hästens gnäggande borde man ha möts av vid fodringen igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0