Orientering

Jag är sååå trött. Somnade ganska sent igår och så fick jag gå upp kl 6 idag. Vi skulle ha orientering i hanveden. Kom dit vid 8, regnade en stund först men sen slutade det. Jag och Josefin sprang mellan rundan, efter typ andra kontrollen gjorde vi sällskap med två andra tjejer. Gick ganska bra för oss, hittade alla kontroller och vi sprang för det mesta. Mina ben var som spagetti efteråt, 2h orientering känns lite i benen. Efter det så gick jag, Josefin, Sadia och Zena hem till Zena. Käkade lunch som hennes mamma gjorde, potatisgratäng med kyckling, någon ris grej och efter det efterätt med massa grejer, haha värsta lyxmaten en helt vanlig torsdag. Men tycker vi förtjänade det. Kollade på step up 3 och spela wii.

Sen skulle vi tillbaka och ha Historia och där fick vi tillbaka proven. Trodde inte det skulle gå någe bra för mig, för visste att jag svarat fel på några frågor men fick iaf vg+/mvg-, så är väl nöjd. Imorrn börjar jag också tidigt men slutar iaf klockan 1. Sen blir det att fixa massa tills gästerna kmr (dom ska fira att jag fyller år då). Fick även hästhoppning boken idag som jag vann på en bloggtävling förut. Tänkte jag skulle läsa i den lite nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0