We can't plan life. All we can do is be available for it.

Shit va min blogg är tråkig just nu, men har verkligen inget att skriva. Det går inte alls framåt på hästfronten, svårt att hitta någon och mina föreldrar tycker inte det är så kul att betala stallplatsen utan häst och det har dom fått gjort i 4 mån nu! Känns inge bra, får dåligt samvete. Får se hur det går, hittar jag inte någon får det väl va. Tråkigt, men kan inte bara ta någon bara för att, det måste endå kännas rätt. Blö, livet känns allt bra trist just nu och känns som det inte händer något speciellt på dagarna. Tiden bara går och alla dagar ser exakt lika dana ut. När man fått smaka på det roliga så saknar mar det alldeles för mycket. kan det inte komma lite ljus i denna mörka tunnel snart?


Vad jag saknar det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0