In about the same degree as you are helpful, you will be happy.

Känner mig duktig idag, nu blir nog mamma och pappa glada ;). Efter jag kom hem frå skolan har jag tränat, dammsugit köket, vardagsrummet och mittrum, bytt sängkläder i min säng, tagit ner tvätten, lagt in ny tvätt, städat hela badrummet och gått långpromenad med Zacke i skogen, tränade på att han gick lös och han lyssnade jättebra, min underbara hund! Känns bra när man hjälpt till och gjort saker då blir jag på bra humör :P Jag är en sån där om jag bara sitter framför datan eller tv och häckar blir jag trött och på dåligt humör, måste hitta på saker för att bli glad därför längtär jag sååå mkt tills jag köpt häst så det händer ngt i mitt liv! :P. 

Tror jag har fått lite mer armmuskler efter styrketräningarna jag gjort efter sommarens uppehåll. Har gjort ett träningschema för mig själv nu dom kommande veckorna så jag hoppas jag kmr hålla det så jag blir lite mer vältränad, måste ju vara i bra form när jag snart får häst ;). Nu ska jag snart följa me mamma och handla mat och efter det ska vi nog börja laga mat. Om jag orkar sen när jag ätit klart ska jag kanske va med Ebba en stund.


Snart kmr jag kanske se ut såhär? Haha.. nej kanske inte riktigt så mycket muskler vill jag ha;)


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Måste bara säga att din header var otroligt fin! :D

2010-09-03 @ 20:45:40
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Varsågod! ;)

har du egen häst? :)

2010-09-03 @ 22:02:05
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0