Jag ska rida idag :)

Ikväll ska jag rida, känns jättekul. Ska rida Myggan, vi har kommit överens om att jag ska vara med lite nu och rida tills hon ska till veterinären igen nästa fredag. Bra för mig att jag får känna på henne lite till och så vet jag lite hur hon kommer ridas. Ska åka typ kl 5. Bara jag som tycket veckorna går så fort, det är lixom redan torsdag imorrn. Hösten kom så snabbt också och snart fyller jag år. Kanske är för att jag inte har någon häst som tar upp tiden, nu slösar jag bara bort den. Haha vill endå att tiden ska gå fort nu så det kan bli nästa fredag, hoppas att allt kommer bli bra med myggan för gillar verkligen den hästen :)

¨
Mignon Lynghöj "Myggan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0