Dag 4

Nu är redan dag 4 slut, vad snabbt det går! Det har gått bra idag också. Jag har gjort ungefär samma saker som jag fått göra de andra dagarna, stallskötsel, promenerat två hästar, handlat och spacklat. 

Var med på lektion med Moa idag igen. Vi fick köra lite serpentinbågar och öppnor. Eftersom det måste hända grejer när man rider Moa la jag in övergångar och volter i serpentinbågarna. Öppnan körde jag i alla gångarter och höger öppnan i galopp vart riktigt bra. Hon var lite trögare idag ibörjan av lektionen men hon kom igång sen. Mjuk och fin i munnen och nästan inget i handen blev resultatet på slutet, härlig energi och bra takt. Det kändes riktigt bra och jag är nöjd med passet. 

Jag kommer faktiskt stanna här längre och hjälpa till. Jag trivs väldigt bra här och Suvi behöver mer hjälp så det blir superbra! :)

Jag tog inga bilder idag men ni får några fler bilder på Moa som bebis istället.


Blir alldeles rörd, så himla söt!! :)




Haha tänk att den här lilla krabaten har varit Moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0