Dag 5

Imorse regnade det och var mulet, inte det roligaste vädret men tror att det är lite bra för växterna med regn nu. Det har varit så himla torrt här. Jag har gjort det jag brukar göra idag men har även fixat hage, fick borra hål i marken. Moa red jag ut på med två andra tjejer eller damer kanske man säger? De hade pigga hästar och det gjorde Moa taggad. Det blev tom ett bocksprång! 

Moa har faktiskt blivit mycket finare sen vi kom hit, hon har varit lite slö och känts orkeslös tidigare. Jag tror att det har gjort mycket att sova inne och så har hon även fått extra mat här. Jag har även fått nya krafter i ridningen och jag känner att jag rider mycket bättre nu, jag kommer åt henne och det känns som att det går framåt. Imorrn blir det privatlektion för Suvi och på söndag får hon vila. 

Nu ska jag gå ner och fodra hästarna och ta lite kort på naturen här! 



Jag trivs väldigt bra här men jag saknar då allt min lilla plutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0