En rolig arbetsdag

Nu ska det verkligen bli gott med lite mat i magen. Det blev sen middag idag. Det har varit en ganska roliga jobbdag idag. Jag fick göra lite roligare grejer. Jag har ridit 3 hästar, putsat massa träns och sadlar och hjälpt till med lita annat små pyssel. Det var lektion idag också så den kollade jag på, dock var den inte så rolig att titta på men jag satt och pratade med en tjej som oxå kollade så det var trevligt. Moa var fin också och nu precis när jag skulle gå hem så fick jag beröm av en äldre kvinna eller vad man säger, hon tyckte jag jobbade på jättebra så det är ju alltid kul att höra.

Nu ska jag äta klart min middag som är hemmagjord biff med makaroner och bönsallad. Biffarna gjorde jag dock inte nu ifall någon skulle undra ;)



Dagens middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0