Ibland känner man sig dum

Guud vad jag e trött! Vet inte varför, känner mig extra trött idag. Jag slapp laga mat idag då jag fick äta middag med kursdeltagarna. Efteråt blev det glass med hallon också, mumsigt! Jag har lyssnat på massa prat medans, själv var jag för trött för att diskutera med eller så är jag bara dum? 

Haha asså jag kände mig som ett korkat barn när de andra satt och pratade om massa bra deckarböcker och författare och sen kom de in på vägar och bilkörning m.m . Jag bara kände, själv är man uppvuxen med datan och läsar man något så är det någon töntig hästbok eller typisk tjejbok och att köra bil? Jag har övningskört 2 gånger hittils och ska vi någonstans är det pappa som vet vägen. Jag kände mig totalt lost när de pratade asså. Just sånna här tillfällen känner jag mig INTE vuxen än. Jag kan inte hänga med i vuxenpratet. Jag måste förbättra min allmänbildning lite känner jag och inte bara ha hästar i skallen. Men jag kanske lärde mig lite nytt iaf ;)

Lektionen idag har jag inte skrivit om än och det gick riktigt bra på slutet. Traven blev superfin. Jag fick köra lite skänkelvikningar på diagonalen sen ett varv på volten i galopp osv. Det viktigaste som jag måste tänka på just nu med Moa är att verkligen få loss henne i sidorna så hon verkligen börjar arbeta med kroppen. Suvi hoppade upp lite och kände på henne också. 

Imorrn har jag sovmorgon, härligt. Nej, nu ska jag läsa lite ur min väldigt vuxna bok "Gossip girl" som ger mycket historik och perspektiv, haha men den är iaf på engelska ;)



Ok, jag kanske inte är så dum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0