Lunch nu!

Lunch nu! Hittils har jag mockat, fixat vatten i hagarna, skrittat ut på en häst och ridit Moa. Suvi red medan jag red Moa så fick lite hjälp. Moa kändes riktigt fin idag, mycket rundare och mer alert än igår. Körde lite skänkelvikningar längs diagonalen och jag fick till dem ganska bra. Det gäller att hitta en bra balans mellan tvärningen och framåtbjudningen på Moa. Hon skulle vara rund och mjuk även i skäkelvikningarna så jag red lite överdriven ställning, halvhalter sen även skänkelvikning några steg och sen rakt fram osv. Super rund och trevlig var hon och Suvi verkade tycka hon var fin också.

Nej, nu ska jag fortsätta äta. Ris med sesamnuggets idag igen. Ni som inte provat sesamnuggets borde verkligen göra det, det är den godaste vegetariska grejen jag har smakat, man kan äta hur många som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0