Ännu mer shopping

Då har hela dagen nästan gått. Jag, mamma och Jessica åkte först en tur till kungens kurva. Jag köpte lite grejer från hööks, köpte benskydd som var på rea sen även 2 par boots och 2 svampar. Vi kollade sen i lite fler affärer och efter det åkte vi vidare till Ekerö. Där träffade vi min moster en stund och fika. Nästa stopp blev vid Leif Erikssons transportfordon, alltså kollade vi på hästtransport. Det fanns två stycken som vi kan tänkas köpa. Dock får vi se vad pappa säger först. Kom hem precis och ska snart åka upp till stallet, såklart börjar det spöregna nu när jag tänkte rida -.- 

Det här köpte jag idag, det här var det sista jag tänker köpa på ett tag nu!




Transporten jag och mamma vill ha som vi kolla på idag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0