All we are is dust in the wind, dude.

Min blyga vän solen bestämde sig för att komma på besök idag, alltid lika trevligt. Synd att han inte kommer oftare. Med teoribok + sol borde jag ha blivit något brunare och något klokare idag. Blev en åktur till F&S med Ebba för att träna men lilla Ebba trodde det var tisdag vilket gjorde att F&S var stängt när vi kom dit. Så det blev att åka till stallet istället. Red ut och fick sällskap av en dam. Såg älgar fast på långt håll. Tydligen hade en tjej blivit jagad av en älg där, lääskigt. Skulle pinka på mig om det hände mig haha. Imorrn är det lektion för Anna på morgonkvisten, hoppas jag somnar någorlunda tidigt nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0