Grattis älskade mamma <3

Hatar min hud, den kan var så sjukt känslig. Får typ blåmärken bara av att någon petar på mig. Just nu ser jag helt misshanlad ut på benen, vet inte vad jag har gjort men har fått flera blåmärken. Sen har jag fått brännmärken på armen från donken också. Inte snyggt! 

Jag red lektion för Anna imorse och det gick bra. Hon var jättefin ett tag och jobbade precis så som hon ska jobba. Tränade programmet på slutet och travdelen gick bra. Hon blev stark i galoppen men vi hittade lite knep som jag kan använda för att få henne mer lyhörd så det satt ganska bra tillslut. Chefen från jobbet ringde sen och ville att jag skulle jobba så då gjorde jag det. Nu är jag hemma och ska snart iväg på restaurang. Idag fyller nämligen världens bästa mamma år. Mitt liv hade verkligen varit förjävligt utan henne, det finns ingen som ställer upp lika mycket som hon. Grattis mamma och hoppas du får en toppen födelsedag <3


Min fina mamma, tack för att du alltid finns där för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0