I tried, you didn't, I´m done, have fun.

Jag har en ny matdrog - rödbetsallad. Åt till och med rödbetsallad till tacoenchiladasen idag. Haha men det va gott, ni borde prova! Min garderob är nu nyrensad och två soppsäckar fylldes med gammalt skit. Hej nya höstkläder! Jag måste seriöst klippa mitt hår, iaf topparna. Men som allt annat i det här livet kostar ju allt pengar och jag behöver spara. Så jag får väl se ut som en risbuske tills vidare.

Några kalorier mindre måste det ha blivit efter gympasset idag. Körde hårt på rullbandet, sprang som om jag blev jagad av en våldtäktsman! Vet inte var jag fick all energi ifrån helt plötsligt. Körde sen slut på armusklerna och avslutade med lite mage. Direkt efter blev det stallet. Red Moa i ridhuset. Jag behöver träna på att komma ner mer med rumpan, korta tygeln och stilla hand. Moa gick bra och mindre bra. Hon ville byta galopp istället för att sakta av till trav vid galopp längs diagnoalen. Orkar inte gå in på detaljer över ridpasset. 

Nu ska jag leta reda på vad en grymt bra alien film heter som jag såg för länge sen men som jag glömt bort titeln på. Jag vill se den igen.


Rödbetsallad i mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0