I wish my brain had a map to tell me where my heart should go

Jaha då har alla börjat skolan förutom jag typ. Känner mig som en hemmafru idag när jag gått runt i huset och städat, gått ut med hunden, sytt ridbyxorna, det är bara småbarnen som fattas. Nej riktigt så hade jag inte tänkt att mitt sabbatsår skulle bli. Ska försöka fixa så jag får mer jobb, sen börjar ju engelska kursen som jag ska gå på Stockholms universitet snart. Det kommer bli mer tid åt Moa, de flesta av mina kompisar tar också sabbatsår och sen måsta jag fundera på vad jag vill söka till. 

På söndag är det årets första tävling! Har dock bara tävlat henne två gånger innan så det ska bli jätteroligt att få komma igång nu. Det blir en LB:1 bara. Tränade för Martin igår och det gick riktigt bra. Finns lite saker som behöver fixas till inför söndagen, men jag ska köra hårt med lilla hästen den här veckan. Åkte in till grönan och såg på Norlie och KKV med Nell och Jennifer igår, asbra var dem! Därför orkade jag inte uppdatera något igår. 

Nu ska jag bege mig till gymmet och bränna lite kalorier!


Sist jag tävlade, exakt ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0