Never go to bed mad, stay up and fight

Ligger här och döör, proppat i mig massa mat och godis vilket är lika med matkoma. Sen är jag sjukt irriterad också. Det blir jag alltid när jag och pappa diskuterar om mitt hästliv. Nu ska jag ta tag i körkortet, sen lära mig köra transport och så måste jag vinna massa pengar och köpa en bil med dragkrok, då kan jag fixa allt själv med tävlingar och köra själv till stallet, skulle bli så mycket smidigare och utan tjafs. Idag har jag gått risk 2:an på gillinge så nu är det "bara" att köra upp och teoriprovet som är kvar. Kom hem mycket senare än vad jag trodde så Moa fick vila. Imorrn blir det att fixa allt inför tävlingen på söndagen, om vi nu kommer iväg på den, annars får jag väl rida till tävlingen, skulle väl bara ta en dag eller så att komma fram....


Random bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0