There's three ways to do things, the right way, the wrong way and the way that I do it.

Då hoppas jag att allt är med nu, det var ju ett år sen jag tävla. Har inte tävlat så mycket i mitt liv heller så det kanske är lätt att man glömmer något. Det blir väldigt tidig morgon imorrn. Jag startar 3:a vilket är ca kl 08:13 vilket gör att vi måste va i stallet senast kl 6 och jag kommer behöva gå upp kl 5, härligt! Förhoppningsvis kommer regnet senare på dagen, vore ju trevligt om man slipper spöregn. 

Jag red imorse. Skrittade först ut i ca 20 min. Sen red jag i ridhuset, försökte mest få henne mjuk, rund och loss i sidorna. Hon jobbade på riktigt bra. Sen fick Moa släppas ihop med några nya ston, sommarbetet är nämligen över för Moa nu. Dock så finns det en del att äta på i den här hagen också. Det gick iaf bra med ihopsläppet, inga problem alls. Åkte därefter direkt till jobbet, jobbade till 16. Åkte tillbaka till stallet och förberedda med allt inför imorrn. Så nu står Moa nyduschad, knoppad och fin i sin box. Alla grejer är putsade osv. Önska mig lycka till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0