2012

Eftersom listor är så roliga..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog studenten!

Höll du några av dina nyårslöften?
 Kommer inte ihåg vad jag hade för nyårslöften men det va säkert att jag skulle träna ordentligt och det har jag gjort!

Dog någon som stod dig nära?
 – Nej *peppar* *peppar*

Vilka länder besökte du? 
– Har stannat på svenskmark hela året.

Är det något du saknar från år 2012 som du vill ha år 2013?
 – Jag hoppas på att få åka iväg och träna Moa och jobba på nåt stall någonstans. Kanske utomlands?

Finns det något du inte kommer att glömma från 2012?
 – Studenten är nog det som mest kommer kommas ihåg från 2012 men även annat.

Vad var din största framgång 2012?
 – Ja du, hästen och jag har inte haft några större framgångar det här året. Vi satsar på 2013. Men jag har växt väldigt mycket som människa det här året och känner mig självsäkrare än någonsin inför nya året.

Största misstaget?
 – Hästväg - sadeln. 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
 – Magsjuk och förkyld har jag vart men inte värre än så.

Bästa köpet?
 – BR tränset!!

Vad spenderade du mest pengar på?
 – Haha min kära bortskämda häst.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
 – Ja!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? 
– Vart jag än går, somebody that I used to know, Give me love.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 – Jag var nog gladare om vi tar bort sommaren.

Vad önskar du att du gjort mer?
 – Jobbat

Vad önskar du att du gjort mindre?
 – äää jadu..

Hur tillbringade du julen? – 
Med släkten hemma.

Favoritprogram på TV?
 – Har inte haft tid att kolla på tv.

Bästa boken du läste i år?
 – Om det är nåt jag e dålig på så är det att läsa böcker..

Största musikaliska upptäckten?
 – De hade jag nog ingen.

Något du önskade dig och fick på julafton?
 - Det mesta jag fick va sånt jag hade önskat mig, så..

Något du önskade dig men inte fick?
 – Haha kommer inte ihåg. Fiskminne.se

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
 – Tror jag jobbade och var i stallet. Sen kom väl släkten på kvällen.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
– Jaa sommarn! Har nog aldirg haft så tråkigt under en sommar. Gjorde fan inget skoj alls.

Hur skulle du beskriva din klädstil år 2012?
 – Som alla andras och stallkläder.

Vad fick dig att må bra?
 – Moa, kompisar och annat.

Vilken kändis var du mest sugen på?
 – Channing Tatum!

Vem saknade du?
 – Saknade nog ingen.

Hittade du någon ny favoritmaträtt under året?
 – Club Sandwish

Hur skulle du sammanfatta ditt 2012 med 3 ord? Studenten, Moa och Jobb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0