A woman needs two animals: The horse of her dreams and a jackass to pay for it.

Har ni haft det bra i snökaoset? Måste säga att jag klarade mig ganska bra till och från jobbet ändå. Inställda bussar men lyckades få skjuts till Statoil där jag sen kunde gå 15min till jobbet. Pappa lyckades köra hem från kista utan större missöden och kunde hämta mig en timme efter jag slutade. Dock så har jag inte kunnat åka till stallet. Hovslagaren kunde såklart inte heller ta sig fram så inga snösulor eller broddar till Moa idag heller :( Hoppas att hon kan få det imorrn! Är ändå ganska mysigt med mycke snö men mer än såhär behöver det inte komma.




Lite snö vi ha på altanen, va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0