Välkommen till mina områden

Skyndade mig i stallet imorse för att mocka och byta vattnet för att jag skulle hinna till jobbet. Väl där visade det sig att jag inte alls jobbade idag X) Haha hade kollat nästa vecka på schemat. Så kan det va, gick runt i centrum istället och passade på att handla några julklappar. Köpte även en klänning jag kan ha på julafton, funkar att ha på nyår också. Väl hemma har jag inte gjort något speciellt, tränat, gått ut med hunden, lagat mat och bara chillat. Imorrn ska jag jobba iaf. Just, Moa har äntligen fått nya skor med broddar och snösulor så nu kan jag äntligen rida ut!


Påväg till jobbet, fullt omedveten om att jag egentligen är ledig...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0