i ́m in the corner watching you kiss her

Promenade med Moa blev ett riktigt träningspass, va till och med tvungen att stanna och hämta andan. Det var en pigg och energisk Moa som hade uppmärksamheten på allt annat förutom mig. Gick mot en väg där jag trodde de hade plogat men så var det inte. Det var dock lite upptramapt men där skulle Moa promt gå och framför henne gick det inte att gå så jag fick pulsa i snön. Jäklar vad jobbigt det va, speciellt när hästen bara älgade på. Tillslut kom vi till vanlig väg och jag var helt slut. Moa verkade ha blivit av med överskottsenergin och gick sen lugnt bakom mig. Vi gick lite mer än 1h. 

Min mobil tar så otroligt skarpa bilder! *host*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0