I wish you could hear all the words i'm too afraid to say

Stressade ihjäl mig efter jobbet för att hinna till stallet tills sadelprovaren kommer, så blir hon 1h sen. Haha just my luck. Vi hittade två sadlar som Moa verkade trivas med. Hon såg väldigt positiv, avslappnad och loss i ryggen osv. Jag gillade den ena sadeln lite bättre. Skönare i sitsen och den hade längre kåpa och jag har ganska långa ben. Hon verkade väldigt vettig den här tjejen och hon visste vad hon pratade om. Har varit med om sadelutprovare som bara verkar vilja sälja deras märke och bara snackar massa goja. Så nu har jag de här två sadlarna för lån några dagar. Förhoppningsvis om någon av dem känns bra så köper vi den. Ska bli så skönt när jag har en fungerande sadel! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0