Kärleken väger ingenting, ändå är den mäktigare än allt annat på jorden.

Sista dagen på 2012. Nästa år fyller man 20! Sen går det utför, haha som alla vuxna säger. Min nyårsafton kommer firas hemma hos en kompis med några kompisar. 

Tog mig en välfötjänt sovmorgon imorse. Åkte sen till gymmet, vilket var ett tag sen. Har bara tränat hemma/ute sen i somras och det blir inte lika kontinuerligt när jag gör så. Men det kändes inte som om jag tappat så mycket. Körde 25min på rullbandet sen styrka, mest armar och ben, i 45min. Sen blev det Moa. Skrittade ut en kortis först och sen in i ridhuset. Provade en sadel som liknar Fiddlers. Den kändes ganska bra faktiskt. Den kändes stabil och skön att rida i. Schabraket hade inte åkt och pälsen va platt efteråt. Moa stannade till en gång ibörjan men det släppte fort. Annars hade hon öronen framåt hela ridpasset och verkade väldigt tillfreds. Jobbade riktigt bra. Ska prova den några dagar till får vi se.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0