Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall.

Hade glömt bort att jag jobbar imorrn, eller snarare förträngt. Började planera annat i huvudet. Börjar 8 dessutom så ingen sovmorgon imorrn inte. Jag vill att mitt träns ska komma. Har gått en vecka nu innan jag gjorde beställningen. De kanske inte kommer fram i snövädret? Jag måste skaffa mig en Onepiece. Snodde syrrans och jäklar va sköna de är att strosa runt med hemma. Men bara att ha hemma. Tycker det är så fult när folk går runt med dem inpublic, som de har gått ut med pyjamas. Haha men det är jag det. Nu pratar jag om allt och ingenting men jag har absolut inget att göra just nu, en lördag kväll! Eller mamma vill att jag ska plocka ur diskmaskinen, låter ju lockande...


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0