Sadel-letandet fortsätter

Förlåt att jag uppdaterar så dåligt. Igår hade jag fullt upp. Jobbade till kl 17, sen direkt iväg till stallet. Red ut en sväng på isgata och i mörkret. Sen åkte jag till Ebba. Filmkväll som vanligt. Upp tidigt här på lördags morgon för att rida lektion för Anna. Sadlarna som vi tog hem nu för provning funkar inte märkte vi nu. Moa sa ifrån idag. Så tog vi Fiddlers sadel och hon blir nöjd igen. Hon blev så jäkla fin på slutet! Vi körde vidare lite på galopparbetet med förvändgalopp och in med bogarna och lite annat. De har en likadan sadel som Fiddler har på sadelmagasinet och Anna skulle dit idag. Så hon skulle försöka ta hem den till mig så jag kan prova. Även fast det är samma sadel och storlek är det inte säkert att den är likadan formad som Fiddlers men det är ju värt att prova. Annars tänkte jag åka in med Fiddlers sadel och be dem försöka hitta en sadel som är likdan. Eller så får jag köpa den här sadeln de har på sadelmagasinet och byta ut den mot Fiddlers när Josefin inte ser. Hon kommer säkert inte märka nåt, haha vad tror ni om den idén? ;)


Ingen som har en Spalding Britannica 17-4 att sälja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0