Break the rules. Find your freedom. Live your life.

Det blev ett odrentligt ridpass för lilla Moa i förmiddags. Helt genomblöt av svett när vi var klara. Det blev mycket arbete med 10-meters volter. Hon vart väldigt taggad, vilket bara är roligt men det kräver mycket från min sida att fånga upp all den där energin. Vi övade lite på tempoväxlingar i galopp och det körde vi på volten, ökning på stora volten och upptagning på 12-meters volt. Moa jobbade verkligen superbra även om hon vissa stunder blir lite stark eller inte orkar osv. Det jag behöver tänka på är att få fram bröstkorgen, jag blir nästa lite kutryggig emellanåt. Att planera vägen och att verkligen vara nogrann är också något jag måste tänka på ännu mer.   

Film kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0