Konstig dröm

Asså guud vad jag har drömt mycket och olika drömmar idag. De har både varit läskiga, roliga och sorgliga. Jag hade en jättekonstig dröm, den tar typ priset av mina konstiga drömmar. Såhär var den: 

Jag skulle börja på ett gymnasium och då skulle jag bo på ett elevhem. Jag blev hänvisad ett rum. Sen visade det sig att pappa och jag skulle bo i samma rum, vet inte varför han kom in i bilden helt plötsligt. Iaf så hade han precis fått ett till barn och det här barnet var inget vanligt barn utan en iphone. Jag hjälpte till pappa att ta hand om den och med tiden så blev bara iphonen större och större. Den pratade typ inte men den var jättejobbig att ta hand om (kmr inte ihåg på vilket sätt den var jobbig) och den fick inte lämna rummet, så mitt uppdrag var typ att passa den så att den inte smet ut.

Tillslut orkade inte pappa ta hand om den för att den var så stökig så han stack och lämnade mig själv med iphonen. Då förvandlades den till en grimma och jag fick reda på att den var KÄR i mig, hahah så jag var tvungen att ha grimman på huvudet hela tiden. Den hade försökt att säga till mig att den gillade mig och det var därför den hade varit så jobbig. Asså det var en sån sjuuuk dröm.

Så nu vet jag att min framtida man kommer vara en iphone/grimma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0