Never look down on anybody unless you're helping them up

Jag tror jag somnar nu, blev jättetrött helt plötsligt. Blev en tidig morgon för att åka till Moa innan jobbet. Ska åka till Moa igen lite senare och ta in henne. Imorgon åker jag btw till mitt anra landställe i Småland. Kommer åka dit själv med bussen, mamma, syster, mormor, morfar och Zacke är redan där nere. Är där till fredag men pappa tar hand om Moa och fixar med hennes mugg med mera. 

Btw spiderman filmen var asbra!! Gillar de andra filmerna men den här var mycket bättre! Bästa filmen på länge så se den mina kära läsare ;)

Filmen från igår, råkade bli text ibörjan av klippet men orkar inte ändra det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0