Don't cry because it's over smile because it happened

Då var det gjort! Det var helt awsome igår, grymt kul! Vill ta studenten igen hahah. Det blev en tidig morgon och en sen kväll om man säger så. Började daen halv 7 på morgonen och kom hem halv 6 på morgonen dagen efter. Hände ju massa grejer hela tiden, champagne frukost, avsluting i aulan, avslutningslunch, betyg, klassfika, utspirng, flak, mottagning och slutskiva. Jag är så grymt nöjde med hela dagen och jag kommer verkligen att sakna min klass. Det har kännt väldigt tomt idag och tanken av att aldirg gå på Fredrika Bremer med sin klass igen känns hel skumt.

Jag hade bästa studentdagen som jag aldrig kommer glömma. Tack alla vänner och familj för att ni va där och jag kommer sakna er NV09a!!

Bjuder på några bilder från igår ;)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0