Good times, good music and good memories

Undrar när sommaren tänkte komma? Fast egentligen är det bra att det dåliga vädret kommer nu för jag ska ändå inte göra något speciellt mest bara jobba och vara med hästen. Moa får vila idag eftersom vi red lektion igår och ska även rida lektion imorn fast då för en annan tränare, Anna Baker heter hon. Har aldrig ridit för henne heller så får se hur det känns. Om inte Ebba vaknar för sent ska jag va med henne en liten stund innan jag beger mig in till stan för att jobba på donken. Jobbar 16-20 vilket jag kommer göra imorrn också. 

Sitter och läser igenom gamla dagböcker som jag har skrivit i när jag var på ridläger. Om man blir sugen på att åka på ett. Blev extra avundsjuk när syrran åker imorrn och är borta på två ridläger. Men jag är väl för gammal för sånt nu ;)


Bild från 2007 när jag var på Öknehults ridläger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0