I don't stop when I'm tired, I stop when I'm done.

Vilken dag! Tror jag är 10 kg lättare så mycket som min kropp fått röra på sig idag. Var i stallet kl 8 imorse. Pysslade med Moa och red i ridhuset. Körde lite kortare men intensivare pass. Moa var duktig och jobbade på bra. Efter det åkte jag buss till skolan. Där träffade jag kompisarna och städade skåpet. Efter det gick jag till F&S och gymmade 1 och 1/2 h. Därefter blev deT haninge C för att köpa en kofta, halsband och mascara. Sen blev det tillbaka till stallet igen för att hämta in Moa från sommarhagen. Åkte sen hem, lagade mat och nån timme senare 
åkte jag tillbaka till stallet igen för att kvällsfodra! Nu ligger jag äntligen i sängen och ska sooooovvvvaaa ;)


My lovely friends <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0