The key to successful aging is to pay as little attention to it as possible.

Varför blir jag alltid sjuk varje gång jag har gått ut? Jag får alltid ont i halsen dagen efter och nu några dagar senare gör det ännu ondare. Det kanske är sant att immunförsvaret blir sämre om man inte sover ordentligt, jag vaknar ju ganska tidigt iaf även om jag går och lägger mig 5 på morgonen. Vad har hänt idag då? Jo hästen har ridits. Red ut en sväng och bara skrittjobbade och klättrade lite i skogen. Moa var pigg och glad och jobbade på bra. Efter stallet åkte jag på introduktion på Mcdonalds vilket också gick bra. Fick mest skriva på papper och lite annat. Kommer få prova jobba någon gång nästa vecka antagligen. Sen på kvällen såg jag syrrans eller hennes skolas Cabaré och efter det var det att ta in Moa. Nu ligger jag i sängen trött som vanligt.


My sister and I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0