Frågor

Såg att jag hade fått lite frågor här på bloggen så här kommer svaren:

Postat av: Felicia

Hej!

Jag har några frågor som jag har undrat över länge.
1. Heter din häst Zantiago?
2. Är du rik?!
3. Vad heter din bästavän?'
4. anser du själv dig som en duktig ryttare?
5. Är du 92:a?

SVAR:

1. Nej min häst heter Moa. Däremot hyrde jag en ponny vid namn Zantiago från Karlshems gård. Hyrde honom från hösten 2008 och lämnade tillbaka honom våren 2010. 

2. Haha nej jag tjänar inga egna pengar men förhoppningsvis så har jag jobb snart!

3. Jag har flera bästavänner :D

4. Både ja och nej. Jag tycker jag har lärt mig jättemycket och att jag utvecklas hela tiden. Men jag har massa kvar att lära!

5. Nej jag är 93:a.

Jättekul med lite frågor och är det någon mer som undrar över något så är det bara att fråga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0