Is like wishing for rain as I stand in the desert

Godmorgon på er! Gårdagens ridpass gick mycket bättre än i söndags. Skrittade först runt hagarna och det tar väl ca 15-20 min. Red sen in på volten. Jobbar ju bara på raka spår så det blir mest övning på rakriktning, övergångar, halvhalter och tempoväxlingar. Lite små jobbig ibörjan men jag försökte bara att andas och sänka kraven. Efter lite galopp blev hon jättefin. Körde tempoväxlingar i traven och där lyssnade hon jättebra både framåt och bakåt. Jobbade i en bra form och med energi bakifrån. 

Idag får hon vila. Ska träna efter skolan och sen plugga fysik, sista provet på onsdag!! Känns både bra och sorgligt. Även fast man hatar att plugga när man väl måste kommer jag ändå sakna det. Konstigt det där. Nej nu ska jag bege mig till bussen, see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0