Dear santa, all i want is true love this christmas

Förlåt för min kassa uppdatering. Ska bättra mig. Varför kunde inte minusgraderna vänta tills nästa vecka. Moa ska skos nästa tisdag och då sätter han på broddar och snösular. Frösökte prova om det gick att få bort leran ur broddhålen men det är typ omöjligt, det sitter i som sten. Vet inte hur jag ska göra, det kommer ta en hel dag om jag ska brodda själv. Pappa brukar kunna hjälpa men jag jobbar när han slutar och tvärtom. Jag får nog försöka själv idag när jag är ledig och har någorlunda tid. Vill inte ha en skadad häst!

Ska vara med på maskeradhoppning med Moa på Luciadagen i stallet. Hmmm.. nu måste jag fudnera på vad vi ska klä ut oss till. Kanske att Moa får vara rudolf och jag tomte?? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0